Monday, April 30, 2018

The beauty of spring!

Let my eyes take in the beauty that's here - Epica - Chasing The Dragon
Hello dear green people.
Spring time finally hit my beautiful home country Switzerland and as I got my new camera in February, I decided to take you with me and show you 
the beautiful green nature. I must confess, that taking pictures of the nature really started to be some kind of a hobby. I like to zoom in the nature, as I always notice something different. 

I really enjoy it to walk around, breathe in the fresh air and the different scents of the forest, plants and flowers. I have this really special place, which I always visit and whenever I return to the city where I live, I feel so sanctified and earth-bound. This place really screems my song "My Sanctuary" to me. 
I hope you enjoy the green "swissness" too ;)






--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Let my eyes take in the beauty that's here - Epica - Chasing The Dragon
Hallo ihr lieben, grünen Leute.
Die Frühlingszeit ist endlich in meinem schönen Heimatland, der Schweiz eingetroffen. Da ich im Februar meine neue Kamera erhalten habe, habe ich entschieden, euch auf meine kleine grüne Reise mitzunehmen. Zugegebenermassen ist das Fotografieren der Natur mittlerweile zu einem meiner Hobbies geworden. Ich liebe es, den Zoom-Modus zu verwenden, um ganz nah an die Natur heranzukommen und jede noch so unscheinbar wirkende Kleinigkeit einzufangen.

Ich geniesse es sehr, in der Natur herumzulaufen, die frische Luft und die verschiedenen Gerüche des Waldes, der Pflanzen und Blumen einzuatmen. Es gibt da diesen speziellen Ort, den ich immer wieder besuche und von dem ich mich wie geheilt fühle, wenn ich zurück in die Stadt fahre. Dieser Ort beschreibt perfekt meinen Song "My Sanctuary".
Ich hoffe, ihr geniesst den Einblick in die grüne Schweiz ;)








No comments:

Post a Comment